Analys eller korvgrillning

Idag tog Flemming med sig barnen upp i skogen för lite korvgrillning och annat på jaktmarken. Jag stannade istället hemma och gnuggade geniknölarna med att analysera introduktionen i två vetenskapliga uppsatser. Jag tror inte jag behöver tala om vilka som nog hade den roligaste dagen ;) Men jag fick min uppgift färdig så imorgon ska den mailas iväg till läraren på Göteborgs universitet. Skönt att ha den uppgiften gjord.


Ett glas vin är nu upphällt och den käre maken står vid spisen och tillagar älgkött. Hmm undrar om det ska bli ryggläge i soffan eller plugg...

Kommentarer
Postat av: Christina

Ha ha ha HA HA,ursäkta mig Linda, men jag bara måååste fråga dig om du vet vad plugga är på norska??? ;-)



Kul att du uppdatarerar ibland! :-)



Ha det gott, lycka till med studierna!



Christina/grannen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback