Förra helgen

Förra helgen tog vi barnen med oss och åkte till vattenfallet som vi har här i Jämjö. En liten bit därifrån finns en iordningställd grillplats som vi tänkte använda oss av. Men det var fler som hade tänkt den tanken. Nu gjorde det inget att grillplatsen var upptagen eftersom vi hade med oss en lite engångsgrill.
Eftersom jag liksom många andra kvinnor ofta är den som ansvara för packning och liknande så beslöt jag mig för att min käre make skulle få sköta det helt själv utan att jag lade mig i eftersom han ju har varit iväg själv tidigare med barnen och grillat. Det blev ju sådär kan jag säga ;) Jag fick göra en snabb uttryckning till affären för att fixa korvbröd medan Flemming grillade korvarna.

Det var mycket vatten och is i vattenfallet nu.




Barnen har ju som sagt var varit med tidigare men jag undrar vad som har hänt då för när Flemming skulle tända grillen tog de skydd bakom en stor sten.



Tyvärr var Jonathan inte på sitt mest strålande humör utan frös och gnällde så det blev till att vända hemåt så fort korvarna var uppätna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback