Slut på semestern

Ja så var då semestern slut för den här sommaren och det fina sommarvädret med den tror jag. Det är bara jag och den ena skolassistenten som jobbar denna veckan och vi har suttit och huttrat på varsin våning. Idag har dock solen tittat fram igen.
Det känns dock helt ok att vara tillbaka på jobbet igen och jag har hunnit med mycket planering och eleverna börjar inte förrän den 16 så jag lär hinna med lite till.
Barnen verkade ganska glada när de fick gå till dagis i måndags igen och det är ju skönt att de tycker det. Däremot är Hanna så trött att hon behöver sova middag där vilket hon har blåvägrat under hela semestern. Men frågan är om det är detta som gör att hon just nu är ovanligt svårlagd?

Just nu funderar jag på en vidareutbildning som jag väldigt gärna vill gå men kommer det att gå att kombinera med familj och jobb, det är frågan. Men det är en utbildning som jag så gärna vill gå och som kanske inte kommer att starta nästa höst...

Nähä dags att dejat tvättmaskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback