Vilken kille

Igår när jag hämtade Jonathan på dagis så hade han fortfarande samma byxor på sig. Han hade alltså varit torr i 6 timmar där. Men dagmamman hade också varit på honom en gång i timmen och sett till så att han gick på toaletten. Här hemma sköter han det nu utan att man behöver tjata på honom så kanske kanske börjar det lossna nu och vi kan slippa blöjor på ett barn i alla fall. Eftersom han hade varit så duktig och inte kissat i kalsongerna så fick han 1 utav de 3 lilla röda traktorn-filmerna som jag vann i en auktion på Tradera. De andra två är tänkt att han ska få när han fyller år nu den 23/9. Det ska bli spännande att se hur det har gått hemma hos dagmamman idag.

Jag kan ju erkänna att jag hade lite träningsvärk igår efter gympan i söndags. Främst i magen så de musklerna var väl mest förslappade ;) Kanske inte så konstigt efter 2 täta graviditeter. Jag har ganska ont i dag också och att nysa gör rysligt ont men det är samtidigt ganska skönt för då vet man att musklerna fick sig en rejäl omgång i alla fall.
Nu ska jag återvända till min datakurs igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback