Riktigt snorig dag

Idag har varit en riktígt jobbig dag. Jag fattar inte hur en näsa kan producera så fruktansvärt mycket snor. Trots att jag har tagit medicin så rinner det i alla fall så fort jag lutar mig framåt det minsta. Detta eviga snytande gör ju en sliten både kring snoken och i huvudet. Eftersom det väl inte är så mycket gräs som blommar nu så får man väl tolka det som att det är dags att damma ordentligt här ;) Men nu njuter jag verkligen av att barnen sover.
Flemming sitter fortfarande på jobbet den stackaren.
Förutom snorandet så har det inte hänt särskilt mycket idag. Jag och tvättmaskinen har umgåtts intensivt men mer spännande än så blir det inte.
Nu tänker jag parkera i soffan och inte göra ett skit mer idag ;) Imorgon är det en stor dag - Jonathan fyller nämligen 3 år!

Kommentarer
Postat av: Emil

Välkommen i klubben!

2009-09-22 @ 22:50:49
Postat av: Krogh

Emil:

Förkyld eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback