Middag med nätmammorna

Det var en mycket trött make som kom hem igår eftermiddag efter att ha jobbat hela natten. Så pass trött att han somnade på golvet inne på Jonathans rum när han lekte lite med barnen ;)

Igår kväll var jag ute och åt middag på restaurang med fem av nätmammorna. Några av oss träffades först hemma hos Helene och Micke där det blev lite gott dricka med tilltugg. Det visade sig att Micke visst visste vem Flemming är :)

Sedan körde vi in till Karlskrona där vi mötte upp de andra tjejerna. Vi hade en riktigt trevlig kväll tillsammans och maten var god. Det var så skönt att få komma iväg en stund och vara bara Linda - att få sitta ner med de andra mammorna och få sitta still och inte behöva springa efter ungarna stup i kvarten. Det måste vi göra om tjejer!!

Idag överraskade jag maken med att köpa träningskläder till honom. Dock köpte jag för stora men det var ju positivt att det var på det hållet i alla fall. Jag lyxade till det med träningskläder till mig själv också så nu blir det väl ännu roligare att gå på gympan imorgon även om det hela resulterade i att jag nu kommer att vara klädd precis som de andra. ;) Jag insåg dock förra söndagen att det finns en poäng med byxor som går nedanför knäna eftersom mina knän blev så svettiga att jag halkade på golvet.
Maken å andra sidan överraskade sedan mig med att komma hem med en bukett blommor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback