Hanna sjuk också

Ja idag blev Hanna sjuk med hög feber. Så jag har tillbringat större delen av dagen med att plugga eftersom jag får vara hemma med sjukt barn imorgon. Men jag har jobbat på rätt bra så det känns rätt lugnt.
Jonathan är i alla fall frisk igen.
Hannas feber innebar att hon sov extra länge idag, så för första gången på kanske 2 år så fick vi sovmorgon till kl 8. Det var nästan att man blev lite chockad och jag blev tvungen att gå in och kolla så att Hanna fortfarande andades, vilket hon ju gjorde.
I övrigt har det varit en lugn dag. Det har regnat till och från och varit rätt höstruggigt ute. Jag har varit på gympan och nu är Flemming borta och lyfter skrot och nu ska jag nog börja titta på mitt praktiska prov i datakunskapen.

Kommentarer
Postat av: Chri

Oj oj, stackars Hanna. Jag tänkte nästan att ni var sjuka då jag ej såg dig i morse. Vi brukar köra och lämna barnen nästan samtidigt ganska många dagar i veckan har jag märkt. ;-)



Hoppas ni andra klarar er.

Chri

2009-09-14 @ 13:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback