3 år

Igår fyllde vår busunge 3 år! I present har han fått en grävskopa till sin stora tramptraktor och ett par lilla röda traktornfilmer. Dessa dvd-fodral har han gått omkring med sen dess. Han har till och med haft dem med sig i sängen inatt och när han under natten kom in till oss så var det inte nallarna och kudden som fick följa med utan en ballong och dvd-fodralen ;)

Hos dagmamman hade de fått glass till efterrätt och när jag kom och hämtade honom så gick han stolt som en tupp omkring med en liten tablettask som han hade fått. Tror sjutton att det var lite spännande eftersom vi aldrig köper godis till honom ;) Av dagmamman fick han också en t-shirt. Tack så mycket säger vi.

Jag hade lite utbildning i förflyttningsteknik på förmiddagen men på eftermiddagen åkte vi upp till syrran där Jonathan fick leka av sig med Hugo. Hanna däremot mest bara gnällde och var klängig.

När vi kom hem hade Flemming blåst upp lite ballonger och hängt på hans rum och det är alltså en av dessa ballonger som han bär omkring på så fort han kommer hem.


Nu är de på Tallkotten igen och jag ska ägna mig åt mina studier. Imorgon är det teoretiskt dataprov som gäller.

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis i efterskottönskar Viggo med familj... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback