"Jag älskar Adam!"

När vi körde hem från dagis idag pratade jag lite med Jonathan och undrade om han tyckte att det var roligt att vara på dagis och ja det tyckte han. Då frågade jag vem som var hans kompis varpå Jonathan entusiastiskt utbrister Jag älskar Adam!. Och ja, Adam är nog hans bästis på dagis. De har även samma dagmamma och hon säger att de brukar leka så fint tillsammans.

Jag har tentat av mina datakurs idag och det gick väldigt bra och resultatet blev ett MVG i betyg. För våra danska läsare så betyder det Mycket väl godkänd och är det högsta betyget man kan få här i Sverige. Så jag är väldigt nöjd!
Jag har också haft besök av en av lärarna från vuxenutbildningen och min handledare hade bara gott att säga om mig och jag om dem. Det känns faktiskt lite tråkigt att halva praktiken redan har gått.

Jag ber om ursäkt för bristen på bilder men kameran har varit väldigt vilande ett tag nu.

Kommentarer
Postat av: Emmerly

Skoj med Jonathans bästis, alltid trevligt att de trivs! Men framförallt Grattis till MVG!

2009-10-08 @ 21:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback