Vaccinerad

I eftermiddag har Jonathan blivt vaccinerad mot svininfluensan. Han klagade på ont i armen när han kom hem. I hopp om att han ändå ska kunna sova bra i natt så fick han lite smärtstillande innan han lade sig.
Eftersom vi inte vet hur han kommer att reagera på sprutan och Flemming ska iväg på möte ett par dagar och därmed lämnar mig själv med barnen så var han hemma till lunch idag så att jag hann plugga lite om det nu inte skulle bli så mycket av den varan under onsdag och torsdag.

Efter lunch styrde vi kosan till kusinerna Jonna och Hugo. Grabbarna härjade som vanligt och Hanna hittade målarstativet och hon ritade och ritade. Kanske man skulle köpa ett sådant i julklapp till dem...
Jonna hade gjort ett par fina örhängen till mig som jag fick idag. Undrar just vem som har inspirerat henne ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback