Va?

Nu får jag ta en titt i agendan och försöka sammanfatta veckan som har gått...
Jonathan har kommit in i va-åldern nu. Vad man än säger så svarar han va? Något irriterande eftersom man vet att han hörde vad man sa. Men det är väl ett stadium i språkutvecklingen som de flesta barn går igenom.

Igår var jag och syrran i på kyrkogården i Mortorp och tände lite ljus och la kransar på släktingars gravar. Sedan körde vi vidare in till Kalmar där det blev lite shopping, bland annat på IKEA. Vi bjöd också in oss hos Emil och Bella på en kopp kaffe. Det var en i mitt tycke mycket trevlig dag och det var skönt att bara komma hemifrån några timmar. På kvällen var det åter dags för gympan och jag tog i så mycket jag bara orkade. När jag kom hem mötte den här synen mig på köksgolvet:

Jonathan hade fått ett raseriutbrott när Flemming höll på med middagen och sedan somnat bakom ryggen på honom :)
Under veckan har vi också hunnit med att fixa årets pumpa till trappan så nu lyser den fint i mörkret.


Lite jobb blev det också för min del och nu ska jag ta tag i pluggandet inför provet på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback