Pysseleftermiddag

Lämna barnen på dagis, plugga, hämta barnen på dagis, laga middag, natta barnen, plugga. Ja det är mitt liv i sammanfattning. Så värst mycker mer spännande saker händer inte.
I onsdag skrev jag första deltentan av tre på den medicinska grundkursen och den var mastig. Ska bli spännande att se imorgon hur det gick. Jag är hetl nöjd om jag bara blir godkänd.

I fredags jobbade jag - i hela tre timmar, vilket vad de första timmarna denna månaden. Det har varit fruktansvärt dåligt med jobb nu i november så det är tur att jag får lite studielån, men december blir ingen fet månad kan jag ju säga.

Idag har jag haft tre av mina nätmammor här på lite pyssel. Det var verkligen jättetrevligt att sitta ner och prata lite och pyssla utan barn som avbryter hela tiden. Flemming tog hand om våra två juveler, men Jonathan hade lite svårt att acceptera att mamma ville vara i fred ute på altanen med sina kompisar.
Lägger in ett par bilder på mina senaste skapelser:

Kedjan har jag satt ihop själv av olika ringar.

Jag köpte mig nyligen en uppsättning bokstavstansar och har testat att stansa lite. Skulle dock vilja ha några mindre stansar också typ 2-3 milimeter...

Annars har det varit gympa ikväll och det var den ordinarie ledare som var där igen - skönt. Jag gillar hennes program.

Nu ska nog maken och jag avnjuta lite hemgjord gräddglass innan det blir sängen. Imorgon är det näsan i böckerna som gäller igen.

Jo förresten, jag har ju sökt ett lärarjobb också...

Kommentarer
Postat av: chri

Fy 17 vad fina Linda!!! :-) Bravo, vad duktig du är!

2009-11-22 @ 21:19:45
Postat av: Linda

Kul att du gillar dem Chri :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback