Så glad

Just nu är jag så himla glad. Rektorn för förskolorna i Jämjö ringde för en stund sedan och talade om att Hanna har fått förskoleplats hos samma dagmamma som Jonathan har. Så den 8 juni börjar vi skola in henne där. Det känns jättebra för hon har redan träffat dagmamman Irene och vi är ju ganska ofta i lokalerna på Tallkotten eftersom öppna förskolan håller till där också så det kunde faktiskt inte bli bättre! Hoppas bara att Hanna tycker det också. Fast det känns lite konstigt att min lilla flicka ska börja på dagis. Jag tyckte att Jonathan kändes äldre på något vis när han började fast han började i samma ålder. I sommar ska vi försöka pussla så att barnen behöver vara så lite som möjligt på dagis men det går inte att planera förrän jag får mitt schema och det är ju kommunen vi talar om så det kan väl dröja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback