På galej

Idag har barnen och jag varit hos Lisa och Ella och fikat tillsammans med nätmammorna. Som vanligt gick diskussionerna högt och lågt och som vanligt kom vi in på ämnet förlossningar. Jag undrar om dessa diskussioner fungerar lite som terapi, att man får bearbeta sin upplevelse oavsett om det är en negativ eller positiv sådan? Ja inte vet jag men ämnet är intressant. Sen kan det ju bero på att åtminstone en nätmamma är gravid igen och då blir det ju ett väldigt aktuellt ämne också. I vilket fall som var det himla trevligt som vanligt och även barnen höll låda så gott de kunde. Jag undrar om lilla Ella tyckte att det blev för mycket kacklande för hon ville ha sina hörselskydd på sig.


Idag fick vi också träffa Tessan och lilla Emma. Det var länge sen sist för famlijen Krogh i alla fall.


Jag tror att Hanna också tyckte att det var kul att träffa kompisarna. Här "leker" hon lite med Filippa:


Ikväll ska jag ut och äta lite mat med föredetta kollegor vilket ska bli väldigt trevligt. Just nu har jag en gnällig dotter och en bajsfascinerad son. Jag hittade honom precis på altanen med sin bajsblöja i handen och bajs på hela rumpan och låren. Då är det inte så svårt att hålla sig för skratt när man leder ut ungen till duschen.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilken fin bild på Emma, kan man få den? Hann ju inte prata med dig så mkt men sablar vad du måste gått ner i vikt. Kände ju knappt igen dig, jättefin.

2009-05-26 @ 15:52:41
Postat av: Lisa och Ella

Ha, ha, ha herregud vilken dotter jag har! Verkligen rolig bild!!! Den lånar jag till min blogg! Hoppas du har suertrevligt ute nu i kväll på middag och allt!

Postat av: Krogh

Tessan:

Tackar för din fina kommentar. Så värst mycket är det inte som jag har gått ner men det är ju trevligt att det ser ut så ;) Jag har mailat bilden till dig.



Lisa:

Ja det blev ett lite småtokigt foto på henne. Låna på du!

2009-05-26 @ 21:34:14
URL: http://krogh.blogg.se/
Postat av: Ella

Säger som vanligt!! WOW!!!

2009-06-01 @ 18:43:34
URL: http://www.metrobloggen.se/engdahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback