Mammografi

Jag är väl lite för ung för mammografi än även om jag nyss fyllt år...dock är man inte för ung för bröstcancer vid 33 års ålder!

Träning för mammografi



Jag var på läkarkontroll idag...hatar att bli äldre!


Skönheten försvinner men silicon består...


OK, nu har du fått ett gott skratt så iväg och gör en mammografi!


Ingen behöver få veta att du har gjort en mammografi, det kan vara en hemlighet.



KOM IHÅG- BRÖSTCANCER ÄR DIN VÄRSTA FIENDE SÅ GLÖM INTE ATT KOLLA BRÖSTEN MED JÄMNA MELLANRUM!!

OCH ALLA MÄN UPPMANAS ATT GENOMGÅ EN PAPPOGRAFI FÖR ATT UPPTÄCKA PROSTATACANCER!!

Kommentarer
Postat av: aaaanis\Polen anna

Linda jag älskar din humor! Vi grät och skrattade på jobbet, bäst av alla var papografi. Våran kill kompis fick det i kuvertet hoppas att han passar tiden?/hi, hi /. Vi efterlyser mera! Kram

2009-10-07 @ 21:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback