Magnolia och ekorrar

Jag var i valet och kvalet imorse när jag skulle gå och hämta Jonathan om jag skulle ta med mig kameran eller inte. Men jag beslutade mig för att lämna den hemma. Detta ångrade jag sen när jag fick syn på en väldigt vacker magnoliabuske och jag ångrade det ännu mer när vi syn på två ekorrungar som lekte i ett träd.
Men när jag och barnen sedan gick till affären så tog jag med den och tog en bild på magnolian i alla fall.


Nu är vi precis inkomna ifrån trädgården och strax är det väl dags för sängen med förhoppningen att vi slipper unge herr Krogh i den inatt. Natten till idag kom han lufsande och sen har han legat och snurrat och sparkat så det blev lite si och så med sömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback