Flera steg

Efter att Hanna och jag hade hämtat Jonathan på Tallkotten idag så körde vi in till stan för att fixa ett par saker till Danmarksresan. Vi hade också stämt träff med Lisa och Ella som också skulle göra stan idag. Så vi fick en trevlig pratstund över en kopp kaffe.

Annars har det idag varit en sådan där dag när man nästan är färdig att lägga ut ungarna på blocket. Hanna har gnällt och Jonathan har blivt arg och då åker ju lillasyster på stryk.
I eftermiddag tog Hanna flera steg helt på eget initiativ och när vi har ställt henne på golvet så har hon gått iväg istället för att krypa som hon brukar så idag tycker vi nog att vi kan säga att hon har börjat gå. Men sen kommer det väl kanske bli ett uppehåll då hon inte går ett steg men hon är i alla fall helt klart på gång.

Flemming är iväg och tränar och jag ska strax göra raka motsatsen och lägga mig på soffan och läsa en bok. Men man behöver bara vara ibalnd också anser jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback