Äntligen regn

I natt föll det faktiskt äntligen lite regn. Det behövdes verkligen för det är väldigt torrt i markerna nu.
Jonathan, Hanna och jag var och hälsade på Viggo och hans mamma Sara och lillebror Vincent idag. Men lille Vincent har vi fortfarande inte sett för han sov sig igenom hela vårt besök. Men vi hoppas på att få kika lite närmare på honom om ett par veckor då vi ska träffas med föräldragruppen igen. I vilket fall som var det kul att träffa Sara och Viggo igen för det var ett bra tag sen sist. Tyvärr var både Jonathan och Hanna lite tjuriga och Viggo var nog också lite trött så det blev inte så mycket lekt. Men vi tackar dem ändå för god mat och trevligt sällskap!

Annars har det varit lugnt idag. Flemming har varit iväg och tränat och jag har jobbat med mitt slutprojekt på distanskursen. Jag har deadline den 24 maj så det börjar bli dags att lägga på ett kol och få det färdigt nu. Men nu är det dags att hoppa i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback