Anställningsintervju

Idag har det varit regn och solsken om vartannat. Hanna och jag hade sådan tur att det slutade regna lagom till vi skulle hämta Jonathan från Tallkotten så vi kunde gå dit med hundarna i släptåg.

I eftermiddag blev jag uppringd av rektorn från en gymnasieskola som jag har sökt ett jobb på. Så på torsdag ska jag dit på en anställningsintervju. Jag är jättenöjd med att ha  kommit så långt även om man självklart gärna vill ha jobbet också. Men det återstår att se, spännande ska det bli i alla fall.
Flemming är iväg och hämtar lite älgkött som vi ska ha med oss till Danmark. Imorgon är det packning som gäller. Fågelvakten har varit här och fått instruktioner.

Kommentarer
Postat av: Helené

En gymnasieskola? :) Kan det vara den skolan jag är på? :D

2009-05-29 @ 21:25:28
Postat av: Krogh

Helené:

Nä det är det inte det är en friskola :) Finns det ledig tjänst i engelska på din skola?

Postat av: Anna S

Åh vad bra! Jag håller tummarna för dig!!

2009-06-01 @ 19:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback