Visst var det kräksjuka igen

Nu börjar man hitta upp till ytan igen men min vanliga frukost bestående av äggröra och makrill, skinka eller bacon kändes lite väl mastig idag så det fick bli yoghurt och en smörgås som jag inte har ätit på över två månader och faktum är att det smakade inte längre så gott. I vilket fall som ramlade jag dit vid 15-tiden igår och kräktes så att jag trodde magsäcken skulle följa med upp också. Vid 19-tiden började det avta. Vid kl 23 kräktes Hanna ner sin säng och höll sedan på större delen av natten. Min fantastiska man satt med henne i soffan och tog hand om henne tills kl 4 ungefär då det var dags för honom att stifta bekanskap med porslinstronen. Just nu ligger han och sover och mår väl fortfarande lite illa. Hanna har hitinitlls fått behålla lite vatten och lite välling och sover ute i vagnen och Jonathan sitter ute på altanen och mekar med sin stora traktor och jag tror faktiskt att jag kommer att parkera en stund på soffan för det blev inte så värst mycket sömn i natt. Tvättmaskinen rullar för fullt, det blir en del tvätt när man har kräksjuka barn.


Kommentarer
Postat av: Lisa och Ella

Det är verkligen helt otroligt med den här eländiga, nedrans otäcka kräksjukan! Man undar ju om den inte ska försvinnan snart och hur många gånger under samma vinter man ska behöva ha skiten? Kyra på er! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback