Vem behöver väckarklocka...

när man har en Hanna som vaknar kl 03.03 pigg som en lärka och vägrar somna om? Ja inte familjen Krogh i alla fall. Fast jo Jonathan fick ju Flemming väcka idag. Ska bli väldigt intressant att se om det var en engångsföreteelse eller kanske kan bli en trend?
Dagmamman hade frågat Flemming imorse om vi hade märkt någon skillnad på Jonathan och det har vi ju faktiskt även om det är väldigt svårt att utvärdera efter så kort tid som ett dyng.
Hanna sover just nu ute i vagnen och har gjort så sedan 06.30 då hon inte orkade mer. Men strax måste jag väcka henne för det är dags att hämta hem Jonathan igen. Men jag har i alla fall hunnit dammsuga och skura och ägna mig lite åt min distanskurs medan hon sov.
Jag tror att vi kommer att gå ut en sväng i trädgården efter vi har ätit mellanmål, fast vädret är inte inspirerande alls idag. Mulet och grått och det ser inte ut att lätta. Jaja det finns ju inget dåligt väder utan bara dåliga kläder sägs det ju...eller kanske vi ska vara inne och så lite fröer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback