Pysselkväll

Igår avvek den ömma modern i från hemmets härd, handbojorna låstes upp för några timmar Wink och jag begav mig till en av nätmammorna för en pysselkväll. Jonathan var ju inte för glad över detta och grät ganska ordentligt när jag gick ut genom dörren. Han hade visst gråtit så pass att han kräktes. Mamma behöver med andra ord försvinna hemifrån lite oftare Wink.
Hur som helst så var det en jättetrevlig kväll. De andra mammorna pysslade med korttillverkning, men eftersom jag aldrig har gett mig på något sådant så har jag överhuvudtaget varken idéer eller grejor till det så jag sorterade mina typ 500 foton istället. Så nu ska de bara sättas in i albumet - kanske något för nästa pysselkväll Laughing

Solen skiner även idag så det blir nog utevistelse när sonen är hämtad. Nu ska jag ägna mig åt min distanskurs.

Jag tackar förresten för alla snälla kommentarer om mina foton, allra helst det på Ellenova. Som svensk får man ju inte riktigt säga så men får jag säga det själv så blev jag väldigt nöjd med det. Ibland lyckas man få till de där kanonfotona.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback