Ny dammsugare

Ja har du varit inne under dagen och kikat på bloggen så har den sett helt annorlunda ut. Men den nya designen såg bra ut på min dator men inte på Flemmings och när jag gick in och kollade hur den såg ut i olika webbläsare så var det inte snyggt så nu är vi mer eller mindre tillbaka till det gamla vanliga igen.

Imorse fick jag faktiskt sovmorgon ända till 06.00. Hanna hade då sovit hela natten utan mat även om Flemming hade varit inne för att stoppa in nappen en gång och hon hade varit vaken vid ett par tillfällen men då behövde vi inte gå in till henne utan hon somnade om själv efter lite babbel.
Idag har jag burit tillbaka Jonathans säng in på lekrummet eftersom de nog stör varandra lite för mycket på nätterna så nu ska det bli spännande att se om nätterna kanske blir lite lugnare.

Vår centraldammsugare gick sönder för ett par dagar sedan och idag har Flemming varit och köpt en ny och jisses vilket sug det var i den. Nu får jag nästan binda fast mina små dvärghundar så att de inte far in i munnstycket. ;)
Imorgon är det alltså dags för anställningsintervju och Flemming ska under tiden på läkarkontroll med Hanna. Så håll tummarna för oss imorgon ;)









































Hmm jag undrar om blogg.se har strul nu för det ser konstigt ut när jag publicerar inlägget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback