Igår kom den!

Igår kom den som jag har väntat på i två veckor. Läcker limegrön färg som man blir glad av och med ett innehåll som jag delvis har valt själv. Jag pratar om min personliga almanacka. Jag blev så sugen på en när en av mina nätmammor visade sin på sin blogg att jag lyxade till vardagen med en alldeles egen. Ja Flemming har bidragit till den också då jag fick hans gigantiska lottovinst på 131 kr som bidrag. Jag är så nöjd med den och jag blir så glad av färgen - älskar limegrönt! Min almanacka är något som jag anväbnder väldigt mycket så den kommer verkligen att komma till användning.

Kommentarer
Postat av: Helene

Wow!! Nice... :) Visst är den fiiiiin? :D

Postat av: Sara

Snygg! Var har du hittat den?!

2009-03-12 @ 14:22:28
URL: http://viggolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback