En annan pojk

När jag skulle hämta hem Jonathan idag så ville han inte följa med. Han var ute och lekte i dagmammans sandlåda och med en gammal trehjuling. Han blev jätteledsen, men det gick över när jag lovade att plocka upp hans stora traktor från källaren. Vi åkte hem och fikade och sedan gick vi ut i 1½ timme och gick en runda och tittade på traktorerna vid traktoraffären och sedan hem och gungade Hanna och fixade lite i trädgården.






Efter lunchen tog vi hundarna med oss och gick en runda och då somnade båda barnen ganska fort i vagnen. Visst har Jonathan blivit arg idag också men på ett annat sätt. Vi har inte alls varit i luven på varandra så mycket som vi brukar och han har inte varit och slagit på Hanna som han brukar göra. Jag hoppas att det är för att hans blodsocker inte har blivit kört i botten idag, men det lär vi väl märka.

Kommentarer
Postat av: Lisa och Ella

Fantastiskt fin bild på J i vattenpölen!!! Det är hemskt efter ett tag när man måste upp mitt i natten med sitt pigga lilla barn som tror det är morgon och dags att stiga upp???!! I går sa jag till Olof " tänk om Ella sover nu och inte vaknar förens kl 06.00 i morgon, då blir jag så glad".... Undra hur många det är som drömmer om en sovmorgon till kl 06.00;) sköt om er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback