Dagens grattis :)

Dagens första grattis går till Sara och Martin och till deras nytillskott Vincent!!! Självklart också ett grattis till Viggo som nu har blivit storebror! Hoppas att ni alla mår bra.

Dagens andra grattis går till Jonathan som fyller 2½ år idag! Och det tredje  grattiset går till mig, mamma och mormor som alla tre har namnsdag idag (Gerd).

Förmiddagen spenderades idag på öppna förskolan vilket var lika trevligt som vanligt. I fredags bygde jag en koja åt Jonathan där som fick stå kvar över helgen och som visst hade varit väldigt uppskattade imorse. Jag vidareutvecklade idén idag och byggde en ännu större koja. Men innan vi gick hem så hade sonen och jag startat ett företag tillsammans nämligen Kroghs bygg och riv så kojan var jämnad med marken ;)

Eftermiddagen spenderades hemma och ungarna har varit på gott humör så nu hoppas jag bara på en lugn natt också. Flemming ringde från hotellet i Norge och talade om att han hade utsikt över snöklädda berg och att det hade varit snö i Stockholm samt att allt var fruktansvärt dyrt i Norge. Han kommer hem strax innan midnatt imorgon. Så nu ska jag strax krascha i bingen, ska bara plocka upp lite tvätt, ge fåglarna mat och släppa ut hundarna först.

Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis grattis grattis :)

Postat av: Sara

Tack så mycket! =)

2009-03-26 @ 11:58:08
URL: http://viggolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback