Ännu en helg till ända

Så har då ännu en helg passerat och maken kom precis hem från jaktlagets årsmöte med lite vildsvinskött från grisen han sköt själv.
Idag fick jag faktiskt sovmorgon ända till 05.30 - lyxigt. Fast natten har ju inte varit helt lugn, det tarvades välling redan vid 02.30 inatt men lilla stumpan somnade i alla fall om då och vid 04.30 fick hon komma in till oss, men till min stora förvåning så somnade hon faktiskt om där också.
Annars har vi idag roat oss med att bära upp det lilla gröna skrivbordet som stod i gästrummet och ställt det vid soffan i vardagsrummet för min dator vilket innebär en dator mindre på köksbänken. Vi har nämligen en tendens att stöka till ordentligt kring datorerna och det är så tråkigt med massa bråte på köksbänken.

Båda barnen har varit på gott humör och ingen av dem har sovit middag idag. Hanna brukar sova ett par timmar på både förmiddagen och eftermiddagen men det blev lite knasigtpå grund av omställningen av klockan så det blev ingen tupplur i eftermiddag. Så hon somnade innan jag ens hade lagt ner henne i sängen i kväll men hon sover väldigt oroligt så jag har inte så stora förhoppningar om en lugn natt så därför är det dags att dra sig mot sängen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback