Inskolning dag 2

Inskolningen gick riktigt bra idag också. Dagmamman tog Hanna med sig och jag försvann in i ett annat rum och Hanna brydde sig inte verkade det som. Hon har ännu inte tykänts mot någon. Så imorgon ska Flemming testa att lämna henne där i 1½ timme. Men det är jobbigt med inskolning för hon somnade ganska snabbt idag också och jag hade nog kunnat sova en stund på soffan jag också ;).

Efter lunch begav vi oss ut och plockade en bukett med vilda blommor och sen fixade vi ett kort och så gick vi upp och lämnade det till Nicole som tar studenten idag. Tänk att mellanstadietjejen som jag lärde känna för 8 år sedan nu tar studenten! Grattis säger vi i alla fall och hoppas att du har haft en bra dag Nicole!

Ikväll har jag varit på informationsträff för sommarjobbet. Den här introduktionen fick jag ju inte alls när jag hoppade in som timvikarie på samma ställe för två år sedan så det känns ju lite som om de tar lite bättre hand om sina semestervikarier än timvikarierna. Intressant ska det i alla fall bli och imorgon börjar jag med 10 timmars bredvidgång. Även på torsdag blir det 10 timmars bredvidgång och på torsdag kväll lär väl jag stupa i säng. Men sen är jag ledig till tisdag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja åren går..haha.. Vad skönt att inskolningen går bra! När börjar du jobba?

Postat av: Nicole

Tusen tack för uppvaktningen på min student, så tråkigt att ni inte kunde komma! På tisdag börjar allvaret för mig, men det ska faktiskt bli skönt att ha något att göra om dagarna. Jag hoppas att jag får mig många goda skratt om dagarna ;)

2009-06-11 @ 18:55:51
URL: http://nickiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback