Danmarksresan, fredag-lördag 29-30/5

Efter att vi hade lämnat av alla hundarna hos respektive hundvakt bestämde vi helt plötsligt oss för att vi skulle köra under natten istället för kl 4 på morgonen. Så när vi kom hem på kvällen så satte vi igång med den sista packningen och städade av huset lite snabbt och kl 23 packade vi så in en sovande Hanna i bilen och Jonathan som hade varit vaken fram tills dess, och så styrde vi kosan mot Ringköbing på västkusten på Jylland. En nätt liten resa på ungefär 60 mil.

Resan gick bra och barnen sov större delen av tiden. Hanna var lite småstrulig men vi behövde bara stanna en kort stund och ge henne lite välling ungefär 1½ timme innan vi var framme.


Klockan 05.30 rullade vi så något trötta in på svärföräldrarnas uppfart. Efter frukosten gick jag och lade mig och sov ett par timmar och Hanna somnade visst gott i farfars knä under tiden.


Efter att Flemming hade lyckats skaka liv i mig begav vi oss ner på stan för att fixa en present till kusin Benjamin och när Flemming sedan däckade efter lunch så passade svärmor och jag på att ta med oss barnen till bostadsområdets något vanskötta lekplats, så att barnen fick gunga lite i en för oss ny modell på gunga.


Behöver jag tillägga att vi gick och lade oss ganska tidigt den kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback