Åter till vardagen

I förmiddags hämtade Flemming och Jonathan hem Ixa och Jullan  som hade varit på hundhotell strax utanför Jämjö. De verkar ha haft det jättebra och det hade fungerat bra med dem också så vi kommer troligen att lämna alla hundarna där till jul trots att det kommer att kosta en smärre förmögenhet, men vad gör man.

Jag har ju som sagt varit på anställningsintervju och inom ett par veckor kommer rektorn att höra av sig. Jag är nog nöjd med min prestation under intervjun i alla fall och känner inte att det är så mycket som jag skulle kunna ha gjort bättre så nu är det bara till att hålla tummarna.

I övrigt har dagen präglats av städning och tvättning. Flemming lyckades sparka liv i gräsklipparen som dog innan vi åkte och jag har kört lite med grästrimmern. Flemming är just nu iväg och tränar och jag hamnade alltså här men nu blir det nog lite tv för min del, på svenska så att man förstår allt de säger ;D

Kommentarer
Postat av: Charlottendal

nämen har du hittat till mig. ja som sagt är det inte svårt att hitta folk på nätet nu för tiden ;) Vad fina bilder från danmark! Tack för titten och lycka till med jobbet!

/ Ida på ÖF

Postat av: Fia

Kul att det gick bra på intervjun! Nu håller vi tummarna :).



Ja Köpenhamn är jättemysigt och vi har ett fullspäckat schema med djuparken o annat :).

Det är ett vandrarhem vi kommer bo på, och jag har nu fått svar att de inte har gratis parkering. Nattetid borde det väl iaf vara gratis eller?? Jag fick till svar att det alltid är gratis på helgen, men vi åker ju såklart mitt i veckan ;).

2009-06-05 @ 14:31:35
URL: http://fiansess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback