Sjuka igen

Ja Flemming lyckades ju smitta ner både Jonathan och mig så vi åkte på förkylning och feber igår. Det är ju jättekul att behöva ta hand om barnen när man själv inte mår särskilt bra men vi tog oss igenom gårdagen i alla fall och Flemming kom hem lite tidigare från jobbet. Natten till idag har varit stökig. Hanna har vaknat flera gånger hon med och det är kanske inte så konstigt när vi andra tre har hostat oss genom natten. Jonathan fick vi dessutom ge lite febernedsättande då han var uppe i temperatur på 40.4 grader.
Stackars Flemming fick släpa sig iväg till jobbet imorse trots att han inte är riktigt frisk själv och har sovit dåligt och jag har dopat mig med Alvedon för att ta mig igenom dagen. Hanna sover just nu och har gjort så i 1½ timme men jag ska nog väcka henne snart så att jag kanske kan lyckas få henne och Jonathan att sova samtidigt efter lunch. Nähä dags att torka snor på Jonathan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback