Och så säger de att karlar bara kan göra en sak i taget

Idag var det lilla Hannas tur att drabbas av denna sjukdom som av symptomen att döma skulle kunna vara influensa. Det stackars barnet har varit febrigt med en temp på 40,2 under eftermiddagen och hon har varit trött och gnällig och suttit som ett plåster på sin stackars mor den större delen av dagen.

Storebror har varit avundsjuk och det visar sig i att han testar moderns tålamod till bristningsgränsen och pillar på allt och vägrar göra som jag vill hela tiden. Så han och jag har varit i luven på varandra hela dagen vilket gör att man känner sig som en väldigt tråkig mamma när man bara säger nej nej nej, låt bli, ställ tillbaka och så vidare.
Men han har hjälpt till med Hanna också. Det är ju rätt allmänt vedertaget att karlar bara kan göra en sak i taget men Jonathan han kan minsann göra två. Han kan både köra Hannas vagn fram och tillbaka och prata i telefon samtidigt.


Imorgon ska han få gå till dagmamman igen och det tror jag att både han och jag kommer att njuta av ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback