Nytt år, ny design

Jag tyckte att det var dags att ändra utseende på bloggen och här är resultatet.

Båda barnen sov sig igenom tolvslaget inatt. Helt otroligt med tanke på att de hade varit ganska stökiga under kvällen. På tal om stökig så har Hanna fortfarande inte somnat. Hon vill sova men hon kommer inte till ro. Hon är svår på kvällarna just nu för hon verkar aldrig få rätt mängd mat. Antingen är hon för mätt och bara rapar och kräks eller vill hon ha mer. Men ikväll vet i sjutton vad det är med henne. Hon firade förresten att det hade blivit ett nytt år med att vakna förkyld imorse.

Vädret har varit kanon idag med blå himmel och kallt. Just nu är det visst -6 grader här. Jonathan har varit med Flemming och pysslat nere i källaren större delen av dagen. Han tycker det är så roligt att få vara med pappa och bära lite hyllor och sortera saker.

Jag ska väl snart gå och lägga mig för det blev lite för lite sömn inatt känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback