Gräsänka igen

Jahapp så var man gräsänka igen. Men det har gått bra idag. Jonathan var först på Tallkotten och sen hämtade jag honom och körde sen och mötte Anna med Maja och sedan vidare till en tredje kompis där vi fikade och pratade en massa. Det var jättetrevligt som vanligt. Jonathan förälskade sig fullständigt i en leksaksmobil så jag kommer nog att köpa en åt honom. Han pratar ju mycket i telefon just nu så det kan väl passa.
Läggningen gick över förväntan även om det är lite trix att få två barn redo för sängen samtidigt när de börjar bli ordentligt trötta. Men men båda somnade meddetsamma utan krångel. Nu hoppas jag bara på att natten blir lugn också.
Imorgon blir det nog en sväng till öppna förskolan igen.

Nu ska hundarna ut en sväng och sedan blir det sängen för min del också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback