Barnens Lekland

Idag fick Jonathan vara hemma från dagmamman och så åkte vi till Barnens lekland med några av nätmammorna istället. Men att tro att man ska få sitta ner i lugn och ro och prata med de andra mammorna på ett sådant ställe är fånigt när man har en aktiv tvååring med sig. Det var inte många minuter som Jonathan var nöjd i hörnan för de mindre barnen utan han ville ganska snabbt upp och klättra och klänga och krypa. Se det var bara till att haka på och ska jag vara helt ärlig så tycker jag nog att det är nästan lika roligt som Jonathan, även om man nästan kryper runt med hjärtat i halsgropen och undrar om det verkligen kommer att hålla för min vikt. Men det gjorde det så jag har bränt några kalorier på att klättra och åka rutschkana. Nästa gång ska vi försöka få med oss Flemming också.

Eftersom jag själv inte hade någon kamera med mig så knycker jag helt fräckt den här bilden på Hanna från Ella på
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.4084254.

När vi skulle fika lite så lyckades lilla klåfingriga Hanna få tag i brickan med mitt kaffe på och slet till sig den innan jag hann reagera vilket resulterade att jag fick lägga mig och torka golvet. Tur att det ingick påtår!

Första nätterna med våran extrahund har gått mycket bra. Det är en trevlig liten dam som har lyckats få igång våra gamla hundar i lek också. Däremot har de börjat ta sig väldeliga friheter här och plötsligt hittar man dem liggandes i soffan där de abslout inte får vara och det vet de om egentligen, åtminstone våra.
Jag slänger in ett par bilder på extrahunden som avslutning.

Var är min matte?



Visst är jag söt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback