Än är det inte över

Ytterligare en halvstökig natt har genomlidits. Jonathan verkar nu i alla fall vara feberfri och Hannas temp har legat på lite mer beskedliga 38.3 grader idag. Så nu börjar vi väl se slutet på det hela.
Dagen har i övrigt ägnats åt veckohandling, brödbak och promenad.
 
Kl 08.23, innan grannarna ens hade ramlat ur sängen befann jag mig i Lyckeby för att inhandla lite mat. Men det var ju lugnt och skönt i matbutiken i alla fall och köerna obefintliga, liksom ett par av de varor som jag skulle inhandla.
Medan Jonathan sov middag roade jag mig sedan med att baka ut morotsbrödet som stod på jäsning.


Nu är det väl sängen som gäller här. Undrar när man kommer att känna sig utvilad igen. Det blir väl först den dagen man får sova flera nätter i rad utan en ända störning så om si så där 3-4 år kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback