Vilken skillnad

det blev att köra syskovagnen med nypumpade däck! Igår när jag gick från affären med båda barnen i vagnen + ca 5kg i matvaror så fick jag kämpa så pass med vagnen att jag idag har träningsvärk i ryggen. Nu är det förvisso inte särskilt svårt att få träningsvärk i den här förslappade kroppen men ändå. De enda muskler som är hyfsat i trim är väl de man använder i benen när man promenerar. Resten befinner sig i vad som känns som ett permanent viloläge.
I alla fall så idag när vi gick till dagmamman så rullade vagnen nästan av sig själv igen och plötsligt så blev det återigen roligt att köra den. Tänk att lite luft kan göra så mycket!

Nu är det strax dags att väcka Hanna så att hon kan sova efter lunch igen. Jonathan ska sova middag idag vare sig han vill eller inte eftersom han steg upp redan 04.40 och sover inte han -  sover ingen så att säga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej och tack för att du besökte min blogg. Ha det så himla bäst.

2009-02-19 @ 17:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback