Titta det snöar, titta det snöar!

Imorse kunde jag göra någonting som jag kommer ihåg från min egen barndom, nämligen gå in till Jonathan på morgonen och säga titta ut, det har snöat i natt. Vi har fått rätt så mycket snö och Jonathan har äntligen fått åka pulka som han har pratat om sedan vi köpte pulkan till honom förra gången det snöade.
Vi har också byggt en stor snögubbe i trädgården. Jonathan hjälpte väl till lite grann men mest var det väl kanske mamma och pappa som blev som barn på nytt.






Natten som gick var som vanligt lite orolig. Hanna vaknade någon gång efter midnatt och fick då komma in till mig men hon kom inte riktigt till ro. Hon försökte verkligen somna men det gick inte så bra. Jag testade att ge henne lite mat men det funkade inte heller, hon kunde fortfarande inte somna om fast hon ville. Till slut bar jag in henne och la henne i hennes säng igen och då somnade hon omedelbart. Detta är 3-4 gången det händer, det vill säga hon kommer inte till ro inne hos oss men lägger man tillbaka henne i spjälsängen så somnar hon om meddetsamma.

Kommentarer
Postat av: Fina Matildas mamma

Fin snögubbe

Postat av: Violas mamma

Vilka härliga bilder! Här har det inte blivit några snögubbar men Björn var ute med Viola i pulkan en stund och det gillade hon inte. Sedan hade hon visst fått testa att krama snön, men det var otäckt. Det var väl alldeles för kallat för henne... Jag hoppas snön ligger fint imorgon med så ska jag ut och dra henne en runda igen...

2009-02-12 @ 20:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback