Slickfia och gnölpelle

Lagom till Flemming och jag skulle gå och lägga oss i går kväll så vaknade Jonathan och klagade lite på ont i örat och sen var det stört omöjligt att få honom till att somna om. Han knölande runt i vår säng så det var rent omöjligt att somna. Det slutade med att jag tog min kudde och gick in och la mig i Jonathans juniorsäng. Där fick jag väl kanske 4 timmars störd sömn. Hanna vaknade några gånger, sängen är för kort för mig och det var för varmt i rummet. Flemming fick väl ännu mindre sömn för det tog lång tid innan Jonathan somnade.
Men sova middag det skulle unge herr Krogh absolut inte göra idag trots att han inte sov särskilt mycket inatt. Men han somnade som en klubbad säl ikväll istället.

Hanna å sin sida är just nu inne ien väldigt trevlig period. Hon älskar att vara på golvet och kolla på alla leksakerna, vrida och vända och inte minst slicka. Hon har blivit fullständigt galen med att slicka på saker. Spelar ingen roll om det är mammas hals, kläder, leksaker eller handdukar. Allt ska provsmakas.

Jag har en docka kvar från när jag var barn som Jonathan tycker är lite spännande. Dessutom är han lite inne i en kiss- och bajsperiod så det enda han ska göra med den här dockan är att byta blöjan på den.


Nehej nu får jag väl gå och ta tag i den fruktansvärt tråkiga tvätthögen. Imorgon är jag gräsänka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback