Tentan gick bra

Trots att jag hade barnen hemma dagarna före deltenta 2 i den medicinska grundkursen så gick det bra. Rent av över förväntan med tanke på förutsättningarna. Jag lyckades plocka hem ett MVG till :)

Dessutom har jag blivit kallad till anställningsintervju för lärartjänsten som jag har sökt. Eftersom jag har jobbat där innan så ska det bli väldigt spännande att se hur det går. Det hade varit så otroligt skönt om jag hade kunnat få en fast tjänst. Men fram tills att jag får besked gäller det att plugga till sista deltentan.

Idag har jag varit på en intressant föreläsning om hörselnedsättning och hörhjälpmedel. Sen har barnen och jag varit och lämnat av en hel hög med beställda änglar på mitt sommarjobb.

Imorgon ska jag in ocj jobba i hemtjänsten. Det är ju några veckor sen min praktik tog slut där nu så man känner sig allt lite ringrostig men det får väl lösa sig det med.

Nu ska jag plugga lite innan det är dags att dejta kudden.

Kommentarer
Postat av: Nicole

GRATTIS till MVG:t, inte illa pinkat :D Håller tummarna för anstställningsintervjuven !! :)

Postat av: Hanna

Jag passar också på att säga grattis till MVG:t!

Jag är säker på att de blir nöjda med änglarna nere på Annagården, dom är jättefina. Hoppas du får lite mer jobb inom hemtjänsten nu också, jag har kanske en till två tider i veckan där för det mesta. Lycka till på anställningsintervjun!

2009-12-11 @ 13:22:16
URL: http://lullabud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback