Söndagsmiddag

Nu sitter man här och är gräsänka igen. Maken ringde precis från Köpenhamn, De hade nu kommit fram till hotellet och imorgon flyger de ner till Holland för att sedan vara tillbaka här vid midnatt imorgon om allt går vägen.
För att slippa springa som ett skållat troll till sonen inatt så ligger han och snarkar i faderns säng och det är strax dags för mig att göra honom sällskap. Jag fastnade bara med mina pärlor och mina nya 3mm bokstavsstansar ;)

Idag har vi varit uppe hos mina föräldrar och ätit lite söndagsmiddag. Det var precis lika smaskigt som vanligt och Hanna höll på att gå upp i limningen när kladdkakan dukades fram. Hmm de generna kommer nog från kakmonstret till mor som hon har ;)
Vi fick också diskuterat hur vi ska göra med julklappar i år och jag tror att det vi kom fram till kommer att bli bra.

Men nu är det dags att hoppa i bingen.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag förstår precis vad du menar. Jag tror att min inställning helt enkelt beror på att jag inte riktigt hängt med i influensans utveckling. Eftersom det inte uppmärksammas varken i media eller något annat här i England så blir man inte lika påverkad. Jag är helt säker på att jag hade tagit sprutan om jag varit hemma och fått all information, här får man ingen information om den alls.

Snart är det dags för Mimmi att packa väskan och bege sig några hus bort :-) ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback