Nytt jobb

Mycket har hänt sedan den senaste uppdateringen men tiden och lusten att skriva har inte riktigt infunnit sig förrän nu.
Jag har klarat av sista tentan i den medicinska grundkursen och det gick strålande. Jag fick MVG även på den tentan och likaså totalt på hela kursen så höstterminens studier resulterade i tre raka MVG:n. Jag är stolt över mig själv ;)

Efter sista tenta var avklarad var jag på anställningsintervju för ett lärarjobb på vuxenutbildningen där jag jobbade för drygt tre år sedan. Jag var inte riktigt nöjd med min prestation när jag gick däreifrån. Varför kommer man på alla smarta svar först efter att intervjun är klar. Eftersom jag hade hört att det var ganska många behöriga sökande till tjänsten så blev jag väldigt förvånad när rekotrn ringde upp mig och erbjöd mig tjänsten. Det var verkligen en oslagbar julklapp! Så den 4/1 ska jag dit och skriva på kontraktet och den 7/1 drar så allvaret på igång igen och jag ska då undervisa i engelska igen. Men attans vad spännande det ska bli!! ÄVen om jag lär få jobba häcken av mig i början ;)

Det blev en del jobb i äldrevården under månaden också till skillnad från november och mitt kontrollrättningsjobb tickar på det också. Dessutom har det blivit en hel del änglar gjorda innan jul. Fullt upp med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Finns bara ett ord: GRATTIS!!!!!

kramar från lillsyrran!!

2009-12-30 @ 11:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback