Charmerande Jonathan

Igår talade min käre son om följande för mig:

J: Du är gammal
L: Men vad säger du är jag gammal?
J: Ja du är som pappas bil - gammal och rostig

Ja men tack för den du ;)

Tentan i onsdags tror jag gick bra. Blev jag inte åtminstone godkänd så har jag inte fattat någonting. Men hur det gick får jag veta nästa vecka. Nu är det bara att ta nya tag inför sista tentan den 16 december. Men den blir i alla fall inte alls lika omfattande.

Nu har det som tur är ramlat in lite jobb också. Igår stog jag och skulle precis låsa upp bildörren när bokningen ringde och undrade om jag kunde hoppa in och börja jobba en kvart senare. Så det var bara till att ringa maken och dagis och så fick barnen stanna ett par timmar till på dagis.

I kväll fick jag hoppa in 3 timmar på en för mig helt ny avdelning men det gick bra det med.
Nu blir det bingen. Imorgon är en ny dag som ska fyllas med innehåll för mig och barnen medan Flemming är iväg och jagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback