Vilken tur

Vilken tur jag har som bara har två barn som bråkar och jävlas med varandra och som trotsar mig till vansinne - men de är pigga och friska i alla fall. Granntjejen har fått sy fyra stygn över ögat i helgen, Viola den coola som är jämngammal med Hanna har brutit sin arm och ska vara gipsad i 3 veckor och Tessans dotter  Cecilia (Just my day) har fått sin fot överkörd av en åkgräsklippare med resultatet att hon har förlorat 3 tår och har ett antal frakturer i foten. Så jag känner mig faktiskt lyckligt lottad idag. Nu ska jag gå och dammsuga.

Kommentarer
Postat av: Lisa och Ella

Ja fy bubbaln vilka olyckor... Vi har ny dator och jag har tappat bort adressen till forumet, vill du vara jättesnäll och länka den till mig!!? ha det gott!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback