Tandläkarrädslan borta

Natten gick bra och jag klarade det utan att somna även om jag fick resa mig upp ett par gånger när John Blund höll på att vinna slaget. Direkt efter jobbet begav jag mig sedan till tandläkaren. Jag kan inte påstå att jag är paniskt rädd för tandläkaren men sprutor gillar jag inte och ogillan är så stor att jag hitintills har lagat de fyra hål jag har haft utan bedövning. Men tandläkaren tyckte att vi skulle bedöva idag eftersom jag hade ett hål och la först på en bedövningssalva och den var så bra att jag inte märkte att jag fick två sprutor med bedövningsmedel insprutade. Så även om det var ett nederlag med ett hål i tänderna, vilket jag inte har haft på 15 år tror jag så fick jag faktiskt känna att det går att laga tänder utan större obehag så hädanefter kommer fasan bara vara vad räkningen på att sluta på ;)

Nu ska jag fixa lite middag och sedan ska jag nog försöka sova ett par timmar innan det är dags att köra och jobba igen.
Såg förresten att det nu är tre ungar i holken. Ett ägg återstår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback