"Änglamakerskan"

Ordet änglamakerska kan ju ha olika betydelser. Antingen kan det vara en kvinna som tar hand om och dödar nyfödda, oönskade spädbarn eller kan det vara en sån som jag som sitter och skapar små änglar på kvällarna ;).
Jag fick hem en laddning pärlor igår så med en stukad tå passade det alldeles utmärkt att pyssla lite med pärlor.


Denna laddningen pärlor går till största delen åt till personalen på jobbet då de ska få varsin ängel som tack för i sommar hade jag tänkt. Tessan du håller tyst ;)
Det finns några änglar kvar sedan om någon skulle vara intresserad av att köpa.
De är ca 3 cm höga och priset är 30kr styck :). Hojta till i kommentarerna om du är intresserad!

Kommentarer
Postat av: Tessan

hmmmm nja det beror på det, min kamerar sved ju te i kassan.... Klart jag e tyst som muren..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback