Vadå lätt packning...

Maken ringde mig nyss från jobbet:
- Du jag sticker till Danmark om en timme.
- Vadå om en timme sa jag, du måste väl komma hem och hämta lite grejer först.
- Nej det hinner jag inte , jag får åka i det jag har på mig och så köper jag en tandborste och tandkräm på vägen.
- Jaha, ja det var ju trevligt att träffa dig idag då (Jag sov fortfarande när han åkte imorse så vi har bara talats vid på telefon under dagen). När kommer du hem igen?
- Ja om allt går som beräknat som efter en vanlig arbetsdag imorgon.
- Jaja ring när du är framme då.

Där kan man snacka om lätt packning!
Så nu får ungarna och jag roa oss själva ikväll. Känns liksom lite snopet att han inte kommer hem ikväll. Vanligtsvis så brukar man ju få lite mer förvarning. Men nu var det något som hänt med en kabel som egentligen inte är Flemmings projekt, men ansvarig tekniker satt visst fast på en båt någonstans mitt ute i ingenstans så då var ju någon annan tvungen att rycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback