Supertrevlig middag!

Hanna har idag verkligen upptäckt lära-gå-vagnen och gått och gått med den och hon ser så nöjd ut! Visst får man hjälpa henne att styra lite för än så länge så går hon bara tills det tar stopp men hon verkar som sagt tycka att det är riktigt roligt.


Mamma ringde vid lunchtid och undrade om jag hade en kopp kaffe att bjuda henne och hennes två vänninor på. De var ute och besökte loppmarknader och hittade ingenstans att fika på. Det slutade med att jag egentligen bjöd på varmvatten och sittplats eftersom jag varken hade fikabröd eller kaffe hemma ;) Men trevligt var det i alla fall och Jonathan tror jag blev glad över att träffa mormor. Hanna hon stirrade mest som vanligt men tinade upp efter ett tag i alla fall.

I eftermiddag har vi varit på middag hos några grannar lite längre bort på området. Det var verkligen jättetrevligt med god mat och dryck och riktigt trevlig sällskap. Deras goa dotter Nicole sysselsatte barnen den största delen av tiden och det går knappt i ord att uttrycka hur skönt det var att få sitta ner och föra ett normalt samtal utan att behöva fara upp och ner som en jojo. Vi fick många goda skratt och Jonathan är nog förälskad upp över öronen i Nicole för han ville inte följa med hem utan han ville gå och lägga sig med Nicole :D Han som aldrig vill gå och lägga sig ;) Måmga goda skratt blev det och vi hoppas på att göra om det i en inte allt för avlägsen framtid! Jag känner mig förresten lite lullig under fötterna för jag har druckit vin för första gången sedan typ maj 2007. Nej jag är ingen storkonsument av alkohol precis ;) Så snart är det väl läggdags för den äldre delen av cirkus Krogh.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Det var såå lite så! :-) Både Jonathan och Hanna är så himla snälla och lätta. Bara säg till när ni behöver barnvakt så kan jag rycka in! ;-)

2009-04-20 @ 11:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback