Helg igen

Klockan 05.15 imorse kom Jonathan tassade och då hade jag inte hört ett pip från någon av dem på hela natten så inatt har jag faktiskt fått en hel natts ostörd sömn. Vilken lyx! Tyvärr var jag inte tillräckligt snabb med att fånga in honom utan han gick raka vägen in till Hanna, tände taklampan och drog igång hennes speldos och började plocka med böckerna så det är klart att hon också vaknade då.

Flemming är nu på väg hem från Danmark och han beräknas komma någon gång efter midnatt efter en drygt 6 timmar lång körning. Han har nästan varit hemma hos svärmor och svärfar ,men tiden räckte tyvärr inte till för ett besök och med tanke på det vackra vädret så är det väl ganska troligt att de befinner sig i husvagnen ändå :)

Vi har haft en lugn dag här hemma som delvis har spenderats ute i det vackra vädret. Hanna fick prova sandlådan idag igen och jag tror nog att hon smakade lite på sanden, eller vad tror ni?


Ixa hittade sig ett gammal tuggben i plast som hon hade väldigt roligt med.


 Jag ska nu bänka mig i soffan med en liten skål hallon och vispad grädde - det är mums det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback