Godingbesök

God morgon!
Barnen har sovit bra hela natten så man känner sig rätt utvilad faktiskt. Fast ikväll klappar man väl ihop som ett korthus i alla fall.

Igår hade vi besök här av godingarna Anna och Maja. Jättetrevligt som vanligt och jag tror att Hanna och Maja börjar tycka att det är lite roligt att träffas också. De leker ju inte ,med varandra i den åldern men det kommunicerar ändå med varandra på bebisars vis. Jonathan han babblade på som bara den och skulle visa sina saker för Anna och imponera lite på Maja också.

När de hade åkt hem gick vi ut en sväng med hundarna och sen åkte ungarna i badkaret en sväng. De fick vara upp lite längre än vanligt igår för att vänta på att pappa skulle komma hem och när han väl gjorde det så var de båda rejält trötta och inte särskilt svåra att lägga om vi säger så.

Idag borde jag åka och handla lite mat men det är inget som lockar att göra själv med båda barnen så vi får se om jag åker in lagom till Flemming slutar jobbet, eller om jag helt enkelt skiter i det idag. Vi svälter inte ihjäl idag så det är ingen panik än.

Kommentarer
Postat av: Emmerly

Vad mycket hår Maja fått! Kände knappt igen henen (iofs har jag bara sett henne en egång men ändå). Hon och Hanna ser ut att ha skoj!

Hälsningar E

2009-04-09 @ 17:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback